Előfizetői tartalom

A számlák negyedét nem fizetjük időben

Portfolio
Tavalyhoz képest enyhén javult a fizetési morál a magyarországi vállalati- és lakossági ügyfelek esetén egyaránt - derült ki az EOS Csoport idei, fizetési szokásokat vizsgáló kutatásából.

A számlák 77%-át fizetik pontosan a magyarországi ügyfelek, ami 2 százalékponttal több, mint tavaly - derült ki az EOS Csoport 2017-es fizetési szokásokat vizsgáló kutatásából. Magyarország idén ötödik alkalommal vett részt a kutatásban, amelyet Európa egyik vezető kintlévőség-kezelő vállalata, a TNS Infratest piackutató intézettel közösen végzett. A kutatásban 16...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés