Előfizetői tartalom

A Facebook kiderítette, miben jók a kis magyar cégek

Portfolio
A hazai cégek sokat profitálnak az online eszközök (webshop, online fizetés) adta lehetőségekből: azon magyar exportőrök közül, akik ezeket használják a nemzetközi kereskedelemben, 75% számolt be bevételnövekedésről, míg nemzetközi társaik esetében ez az arány csupán 58% - derül ki a Future of Business felmérés legújabb kiadásából. A meggyőző számok ellenére a nemzetközi kereskedés világszerte kihívást jelent a kisvállalatoknak, épp ezért csak kevesen végzik ezt a tevékenységet.

Míg Magyarországon az exportőrök jelentős többsége (75%) egyetért abban, hogy az online eszközök használata a nemzetközi kereskedelemben növeli bevételeit, addig globálisan ez az arány csupán 58%. A magyar vállalatok ennek megfelelően hatékonyabban is használják az online eszközöket, mint nemzetközi társaik - ezt mutatják a Future of Business című felmérés legfrissebb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés