Előfizetői tartalom

Megvan, mit utálnak a legjobban az ügyfelek a bankjuknál

Portfolio
Az amerikai bankok hat legnépszerűbb szolgáltatásával kapcsolatosan egyre több ügyfél-reklamáció érkezett szinte minden évben az elmúlt öt évben - derül ki a ConsumerProtect jelentéséből.

Nominálisan a legtöbben a jelzáloghitelek miatt reklamálnak, összesen tavaly 220 ezer kifogás érkezett be a bankokhoz ezekkel a termékekkel kapcsolatosan, ez az összes reklamáció 30,4%-a. A fogyasztóvédő Jamie Dimon, a JP Morgan vezérének szavaival magyarázza a jelenséget, aki szerint nem "stabil befektetés" a banknak a jelzáloghitelezés, ezért a pénzintézet nem motivált abban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés