Előfizetői tartalom

Az amerikai botrány boríthatja a bankok értékesítési modelljét

Portfolio
A legfrissebb bankbotrányt kirobbantó Wells Fargo jelentős változásokat fog tenni abban, ahogy menedzseli a lakossági ügyfelekkel foglalkozó személyzetét, Richard Bove, neves amerikai bankelemző szerint pedig esélyes, hogy más bankoknak is követniük kell majd a változást.

Az egyik legnagyobb amerikai bank, a Wells Fargo, 2 millió ügyfélszámlát nyitott az ügyfelei beleegyezése nélkül, a csalásért 185 millió dolláros bírságot kapott, emellett az érintett ügyfeleknek összesen 5 millió dollárt fizet majd ki. A pénzintézet alkalmazottjai elvileg azért csaltak, mert a bank értékesítési tervét (vagyis azt, hogy egy adott időszakban hány specifikus...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés