A befektetési célú életbiztosítások jellemzőinek radikális átgondolása zajlik ma Magyarországon. Cornelia Coman, a névváltás után NN-ként ismert életbiztosító vezérigazgatója szerint a reformok révén egyértelművé kell válnia, mi a unit-linked termék hozzáadott értéke egy befektetési alaphoz képest. Ezért is üdvözli a szakember az MNB etikus életbiztosítási koncepcióját, ugyanakkor a közvetítői jutalékokhoz már nem nyúlna hozzá. Cornelia Coman a Portfolio-nak adott interjújában elárulja, miben más az új NN, mint a régi ING, és mi vár szerinte a magyar életbiztosítási piacra.
Névváltás után, etikus koncepció előtt. Április óta NN Biztosítóként működik az ING. Hogy sült el a névváltás? Az eredmények meghaladták a várakozásainkat, ugyanis a kezdeti 20%-ról 67%-ra nőtt a márkánk ismertsége, 10-ből több mint 6 magyar ember biztosan ismer tehát minket. Mivel a kilencvenes években Nationale-Nederlanden néven már működtünk Magyarországon...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés