Előfizetői tartalom

Neked nem emelt kamatot a bankod? - Nem baj, te is kérhetsz értesítőt

Portfolio
A forint és deviza hitel- vagy lízingszerződéssel rendelkező fogyasztók akkor is kérhetnek részletes elszámolást pénzügyi intézményüktől, ha tőlük korábban nem vontak el tisztességtelenül költségeket, s így nem kaptak elszámolási értesítőt szeptember végéig, mert szolgáltatójuk e kötelezettségét közlemény közzététele útján teljesítette - áll az MNB legfrissebb közleményében.

Az elmúlt időszakban több fogyasztói megkeresés érkezett a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) és a Pénzügyi Békéltető Testülethez is már konkrét kérelem formájában arra vonatkozóan, hogy azon forint és deviza hitelesek kérhetnek-e részletes elszámolást, akiknél pénzügyi intézményük nem emelte meg tisztességtelenül a kamatot, díjat vagy a költséget és ezáltal nem keletkezett...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés