Előfizetői tartalom

Nem tudják értelmezni a bankok a devizahiteles panaszok jó részét

MTI
A devizahiteles elszámolásban érintett ügyfelek 2-5 százaléka tett eddig panaszt az elszámolásban foglaltak miatt pénzügyi szolgáltatójánál - írta a Világgazdaság.

A lap hétfői cikke szerint ugyanakkor a több tízezer panasznak vélhetően kis hányada jut el a Pénzügyi Békéltető Testülethez, ráadásul ott is pontosan meghatározott, hogy milyen esetekben és hogyan lehet beadványt benyújtani. A lapnak adott válaszok alapján a Budapest Banknál az ügyfelek néhány százaléka élt a panasztétel lehetőségével, az Unicredit Banknál mintegy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés