Előfizetői tartalom

Kifogták az OLX-et

Portfolio
A norvég Schibsted Classified Media Ltd. negyedik negyedéves jelentéséből kiderült, hogy a magyar leányvállalata által indított Jófogás megvette a magyar OLX-et, vagy korábbi nevén az Apródot - értesült a hvg.hu. Úgy tűnik, hogy még a névváltoztatás sem segített az ingyenes apróhirdetési oldalnak abban, hogy elkerülje a felvásárlást.

A lap értesülései szerint a két piaci szereplő közötti verseny már jó ideje tart az ügyfélbázis és a brand felépítése miatt. Korábban még a Jófogás számított piacvezetőnek az online apróhirdetési területen, azonban 2013-ban az akkor még Apród vette át a vezetést. A hírek szerint mindkét szereplő milliárdos nagyságrendű reklámköltségeket halmozott fel a piacbővítés...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés