Előfizetői tartalom

Újabb MNB-bírság a bankoknak

Portfolio
Nagyszámú ügyfélmegkeresés nyomán a Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelmi vizsgálatot indított több pénzügyi szervezetnél azok panaszkezelési gyakorlatára vonatkozóan. A jegybank három hitelintézet esetében szabott ki bírságot a panaszok késedelmes megválaszolása, a telefonos panasztételi lehetőség időbeli korlátozása és a panaszkezelési szabályzat előírásainak megsértése miatt - olvasható az MNB közleményében.

Portfolio Financial IT 2025 AI-boom, fintech innovációk, digitális transzformáció - Merre tart a bankszektor digitális fejlődése? Erről lesz szó május 27-én a Portfolio Financial IT konferenciáján! Regisztráció és részletek itt! Információ és jelentkezés A MNB 2013 novemberében 13 pénzügyi szervezettel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés