Előfizetői tartalom

Új üzletágat indít az Aegon

Portfolio
Új üzletágat indított az Aegon, mert úgy tapasztalták, hogy a biztosítók közül még senki sem startolt rá a bankok és élelmiszerláncok körében már régóta népszerű prémium ügyfélszegmensre - jelentette be az Aegon Magyarország Biztosító mai sajtótájékoztatóján Havas Gábor üzletágvezető. Az életbiztosítási területen egyelőre inkább a kis összegű termékekben erős a biztosító, az átlagdíjak tekintetében komoly lemaradást hoznának be a török és a lengyel Aegonhoz képest is az új üzletággal.

Úgy döntött tavaly az Aegon menedzsmentje, hogy új értékesítési csatornát és új üzletágat indít - mondta el Havas Gábor. Szerettek volna egy olyan üzletágat létrehozni, amelyben egyelőre az általuk kevésbé lefedett ügyfélszegmenseket érik el. Értékelésük szerint 1700-1800 fős kompozit hálózatuk igazi erősségük, és vidéken erőteljes a jelenlétük, a fővárosban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés