Előfizetői tartalom

A betétértékesítés nem a privátbank feladata

Portfolio
Komoly növekedést mutatott ügyfélszám és kezelt vagyon tekintetében az elmúlt egy évben a Citigold, ami annak köszönhető, hogy időlegesen a szolgáltató eltekintett a belépési limittől, az ügyfelek közül sokan miután megismerték a szolgáltatást, vállalták, hogy az egyenlegüket feltöltik az elvárt 15 millió forintos szintre - mondta el Somogyi Péter, a Citigold számlavezetési és befektetési üzletág ügyvezető igazgatója a Portfolio.hu-nak adott interjújában. Az ügyvezető szerint igaz szektorszinten borúsak a kilátások, azonban a Citigold növekedési lehetőségei jók, hiszen a tulajdonos számára lakossági oldalon prioritást élvez az üzletág fejlesztése, és még sok ügyfélnek nem tudták bemutatni a szolgáltatást. A válságot követően a legfontosabb, hogy a szolgáltatók az ügyfeleknek komplex pénzügyi megoldásokat adjanak, ebbe pedig egy diverzifikált portfólió fér bele. Nem könnyű viszont a helyzet, főleg ha ilyen magasak a betéti kamatok, és több bank is forráséhségben szenved.

Portfolio.hu: Hogyan indult a Citibanknál a tehetős ügyfelek kiszolgálása, és milyen modellt követtek? Somogyi Péter: A Citibank kiemelt ügyfélstátuszhoz kapcsolódó szolgáltatása, a Citigold, a lakossági banki szolgáltatás hazai bevezetését követő évben, 1996-ban indult, hiszen mielőbb el akartuk hozni a hazai lakossági ügyfelek számára a Citibank világszerte jól ismert...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés