Előfizetői tartalom

Hajsza a növekedésért - Hol hibáznak a vállalatok?

Portfolio
Sok esetben a vállalatok felsővezetése igen agresszív bevételnövekedési célokat tűz ki, ami káros hatásokkal járhat - hívja fel a figyelmet a McKinsey a napokban megjelent tanulmányában. A növekedés persze kétségkívül fontos, a szakértők azonban kiemelik, hogy a növekedésért folytatott hajsza hosszú távon értékromboló lehet.

Sok vállalatvezető eltúlzott növekedési célokat fogalmaz meg, sokszor ugyanis nem vizsgálják meg kellően a piacaikon zajló folyamatokat, és ezért nem is tudják pontosan, hogy a tervezett növekedés elérése mekkora piaci részesedés mellett lenne megvalósítható. A menedzserek emellett jellemzően alulbecsülik az új termékek bevezetéséhez kapcsolódó igényt, mely a bevételek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés