Előfizetői tartalom

Világraszóló magyar sikertörténet készül - Hódításba kezdene a Bonafarm

Portfolio
Tegnap a Foodapest nevű szakkiállításon mutatkozott be először a Bonafarm csoport, mely dr. Csányi Sándor élelmiszergazdasági érdekeltségeit tömöríti. Mint kiderült, a Magyarországon már most is piacvezető tömörülés középtávú célja, hogy régiós szinten is meghatározó szereplővé váljon, hogy a magyar élelmiszeripari márkáit megmentse, hosszú távon életben tartsa és nemzetközi szinten is sikeressé tegye. A megvalósítás mikéntjéről a Portfolio.hu Csányi Attilával, a Bonafarm elnök-vezérigazgatójával, az OTP Bank első emberének fiával beszélgetett.

Portfolio.hu: A társaság meghatározó régiós szerepre tör. Ezt a célt organikus, vagy inkább akvizitív terjeszkedéssel kívánják elérni? A meglévő magyar márkákat kívánják erősíteni, vagy újabbakat vásárolnak? Csányi Attila: Nehéz mérleget vonni, hogy összességében melyik lehet a hangsúlyosabb, talán inkább az organikus növekedés. De a stratégiánk ágazatonként...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés