Előfizetői tartalom

Az OTP-vel karöltve, a válsággal szemben

Portfolio
Az április elején a francia Groupama csoport magyar leányvállalata és az OTP Garancia egyesülésével létrejött Groupama Garancia Biztosító ügyfélkörét sem kerülhette el a válság, megváltozott a fogyasztók vásárlási szokása, növekedett a kockázatérzékenységük, intenzívebben keresik a garanciákat, és még rövidebb perspektívában gondolkodnak, mint korábban. Az ilyen változások a biztosítókat nagy kihívások elé állítják, ezekre a Groupama Garancia az OTP-vel való szoros, húsz évre szóló stratégiája keretében kíván válaszolni. A válságra adott válasz három fő eleme náluk az értékesítés intenzívebbé és hatékonyabbá tétele, a már meglévő ügyfelekre történő fokozottabb koncentrálás és a termékfejlesztési innováció mind az élet-, mind pedig a nem-életbiztosítási üzletágban.

A társaság sajtótájékoztatóján Yann Ménétrier, a cég vezérigazgatója kiemelte: az OTP-vel kötött stratégiai együttműködés stabil és jól átgondolt döntés volt, mellyel a biztosító a globális gazdasági válság ismert folyamataira is jóval hatékonyabb választ tud adni. Csurgó Ottó, a társaság nem-életbiztosítási vezérigazgató-helyettese rámutatott: a háztartások...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés