Előfizetői tartalom

Maximálisan ügyfél orientáltnak kell lenni (Török László)

Portfolio
Növelniük kell üzlet- és ügyfél-orientáltságukat - véli Török László, a CIB Bank vezérigazgatója. Megítélése szerint ennek nemcsak abban kell testet öltenie, hogy ismét élen járnak majd az innovációban, hanem abban is, hogy rövidülnek az átfutási idők, javul a belső hatékonyság. Nemcsak a frontvonalban, hanem az egész szervezetben.

Tovatűnő kellemetlenség vagy tragédia? Hogyan érintette a CIB-et a másodrangú jelzálogpiac válsága? Számunkra jelentéktelen, gyorsan múló epizódnál mindenképpen több, de semmi esetre sem tragédia. Vannak a piacon olyan szereplők, amelyeknek közvetlenül komoly problémákat okoz, és vannak, amelyeknek csak a közvetett hatásaival kell szembenézniük. A CIB a második csoportba...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés