Előfizetői tartalom

Fogalmuk sincs az ügyfeleknek, mi jár nekik

Portfolio
Sokan csak azért nem válnak privát banki ügyféllé, mert fogalmuk sincs, hogy megtehetnék - derül ki a Cater Allen Private Bank legfrissebb felméréséből, amelyben lakossági ügyfeleket faggattak arról, hogy szerintük mekkora vagyonelvárást támasztanak a privát bankok ügyfeleik számára. Az eredmények magukért beszélnek, hiszen a potenciális ügyfelek többsége amellett, hogy igénybe szeretné venni a szolgáltatásokat, egyszerűen túl kevésnek véli vagyonát ahhoz, hogy a legmagasabb szintű kiszolgálásban részesülhessen.

A több mint ezer brit felnőtt megkérdezésével készült felmérésében a lehetséges ügyfelek 24 százaléka nyilatkozott úgy, hogy ha tehetné, feltehetően igénye venné a private banking szolgáltatásokat, emellett pedig 37.5 százalékuk úgy vélte, szinte biztosan megtenné, ha lenne hozzá elég pénze. A megkérdezettek ugyanakkor kimondottan magasra, átlagosan 451,900 fontra (mintegy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés