Előfizetői tartalom

A Yahoo sem akar lemaradni

Portfolio
A Yahoo tegnapi bejelentése alapján egy újabb online reklámcég megvásárlásával bővítette portfolióját, mivel megvásárolta a BlueLithiumot céget mintegy 300 millió dollárért. Ezzel a lépéssel a Yahoo is demonstrálta, hogy nem kíván kimaradni az internetes reklámok kínálta lehetőségekből.

A 2004-ben alapított BlueLithim az 5. legnagyobb online reklámcég Amerikában, valamint a második helyen áll Angliában 145 millió látogatóval havonta. A Yahoo menedzsmentje szerint az integráció lehetőséget teremt a hirdetőknek arra, hogy a még hatékonyabban jutassák el információikat a célcsoportokhoz, valamint segíti a közvetlen online vásárlások rendszerének fejlesztését....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés