Előfizetői tartalom

Egyre jobban ismeri a hitelkártyát a magyar lakosság

Portfolio
2002-höz képest jelentősen emelkedtek a hitelkártya ismeretek a kártyabirtokosok körében, akiket - a plasztik típusától és használatától függően - három csoportba soroltak. Az elsőbe azok a kártyabirtokosok kerültek, akik ugyan rendelkeznek valamilyen műanyag lapocskával, de inkább személyi- és áruhitelekhez folyamodnak rendszeresen. A másodikba kizárólag betéti-, a harmadikba az aktív hitelkártya birtokosok kerültek. Míg a hitelplasztikok termékelőnyeinek megnevezése - eltérő csoport-hangsúlyokkal ugyan - de nem jelent gondot a fogyasztóknak, a hitelkártya igénylésének feltételei a többség számára továbbra is homályosak- mutat rá a MasterCard Europe kártyatársaság legfrissebb hazai hitelkártyákkal kapcsolatos felmérésében.

Növekvő hitelkártya ismeretek. Három lakossági célcsoportba sorolta be a MasterCard Europe kártyatársaság a hazai plasztikbirtokosokat. Hitelkártya ismereteiknek változását 2004-ben annak figyelembevételével mérte le, hogy a plasztik birtokosa rendszeres hitelkártya használó-e, csak betéti plasztikbirtokos, illetve - bármely plasztikkal rendelkezzen is - inkább áruhitelt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés