Előfizetői tartalom

Az E-Star versenytársa szerint egyre súlyosabb a nemfizetés problémája

Portfolio
Nemcsak az E-Starnak gyűlt meg a baja a hazai önkormányzati fogyasztók nemfizetésével, ugyanis a szektortárs Dalkia ügyfeleinek is mintegy 30%-a késik rendszeresen a fizetésekkel. A Népszabadságnak a francia hátterű vállalat magyarországi kereskedelmi igazgatója azt mondta, hogy a probléma egyre súlyosabb.

A Dalkia annak érdekében, hogy a helyzetet kezelje, az ügyfelekkel napi kapcsolatot tartó csoportot is létrehozott Fernezelyi Ferenc elmondása szerint. A vállalat 1992-ben jelent meg a magyar piacon, először alkalmazva az energiamegtakarítási beruházások hasznán a megrendelővel osztozó esco-modellt. A vállalat, ahogy a likviditási félelmek miatt az utóbbi időszakban jelentős...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés