A koncepció modellt - elméletileg - egy 408 lóerő összteljesítményű plug-in hibrid rendszer hajtotta két villanymotorral, 2,0 literes TSI erőforrással és mindössze 1,9 literes benzinfogyasztással. Hogy a valóság ezzel szemben mi lesz, azt még csak találgatni lehet. Nem kizárt, hogy ebbe az új győri modellbe már a VW konszern új, 1,5 literes belső égésű motorjai, valamint kivitelektől függően villanymotorok is kerülnek. A technológia már most is adott az Audi A3 e-tron, illetve a VW e-Golf és Golf GTE révén.
Győrben jelentős K+F tevékenységet is végez az Audi, ami kiterjed a földgáz (CNG) hajtóanyaggal működő hajtásrendszerekre is, tehát ezek eredménye is bekerülhetne az új modellbe. Egy CNG-t égető belső égésű motorral és villanymotorral egyaránt meghajtott autó minden mai társánál alacsonyabb valós, és a teljes működési ciklusára - nem csak az első 100 km-re - érvényes károsanyag kibocsátás mellett tudna akár 1 000 km-nél is nagyobb hatótávolságot elérni.
Az Audi a TT offroad mellett a TT Sportback - 5-ajtós - változatát is bemutatta 2014-ben. Mivel mechanikailag ez a modell is nagyon közel áll akár az offroad, akár többi TT kivitelhez, a gyártása minimális ráfordítással kivitelezhetővé válik.
Jelenleg a 130 ezret is meghaladja a győri Audi autógyártó kapacitása, de a martorelli üzem 100 ezres volumenét csak jelentős fejlesztéssel lesz képes teljes egészében átvenni. A fejlesztés azt is jelentheti, hogy még újabb - de alapvetően az MQB platformra, vagy utódjára épülő - modellek is készülhetnek a győri gyárban.