Előfizetői tartalom

Ambiciózus terveket közölt a Volvo

Portfolio
A Volvo bejelentette, hogy több mint duplájára növeli a Kínában értékesített modelljeinek számát, hogy felvegye a versenyt az Audival és a BMW-vel a világ legnagyobb autópiacán - írja a Bloomberg.

Erősítené pozícióját a kínai autópiacon a Volvo, a társaság jelenleg 6 modellt értékesít az országban, a tervek szerint pedig 10 új modellt vezetnének be az elkövetkező 6 év során. Mindez a nagytulajdonos kínai Zhejiang Geely Holding Group elképzelése, 10 év alatt szeretné megduplázni a Volvo globális értékesítéseit. Stefan Jacoby, a Volvo vezérigazgatója elmondta...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés