2010 jelentős fordulópont volt a budapesti közösségi közlekedés történetében, az új főpolgármester, valamint az új szervezőegység, a BKK megjelenése jelentős változásokat hozott. Tarlós István és Vitézy Dávid kapcsolatát semmiképp sem lehet barátinak nevezni, a főváros és a BKK csatározásainak következményeit már több fejlesztés is megsínylette, a civakodás eredménye azonban bizonyos esetekben növelni tudta a beruházások hatékonyságát és gyorsaságát. Az elmúlt 24 év közlekedésfejlesztéseit vizsgáló cikksorozatunk második, befejező részében sorra vettük, hogy mit nyert és veszített a fővárosi utas 2010 óta, valamint, hogy mire számíthat a következő években. Az első részt itt olvashatja:
Kapcsolódó cikkünk2014.04.26Ennyit tudott tenni Budapestért Demszky A 4-es metró nélküli utolsó 4 év (2010-2014). Az összehasonlíthatóság érdekében itt is ábrázoltuk a rendszerváltás utáni időszak összes jelentős közlekedésfejlesztési projektjét tartalmazó grafikonunkat.A 2010 utáni időszakban a városvezetés teljes cseréje és a BKK létrejötte jelentős változásokat...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés