Jochen Zeitz, a Harley-Davidson vezérigazgatója kifejtette, hogy bár most kezdődik a motoros szezon, sok minden függ a második negyedévtől, ezért nem változtattak az előrejelzéseken.
A vállalat próbálkozik új stratégiákkal is, mint például elektromos és alacsony költségű motorkerékpárok bevezetése, de ezek nem hozták meg a várt sikert a fiatalabb generáció körében.
Így továbbra is főleg az idősebb generációra támaszkodnak az eladások növelése érdekében.
Az első negyedévben Észak-Amerikában 6 százalékkal nőtt az értékesítés, ami elsősorban az új Touring modelleknek köszönhető. Ez azonban elmaradt az elemzők által várt 9 százalékos növekedéstől.
Az EMEA-régióban 11 százalékkal csökkentek az eladások németországi és franciaországi piaci gyengélkedés miatt. Az APAC-régióban pedig Kína miatt 12 százalékkal estek vissza az értékesítési számok.
Az első negyedevi korrigált nyereség részvényenként 1,72 dollár volt, ami felülmúlta az elemzők által várt 1,51 dolláros átlagot.
Forrás: Reuters
Címlapkép forrása: Getty Images