Előfizetői tartalom

Ijesztő arányban hagynák el bankjukat a fiatalok

Portfolio
Alig képesek friss ügyfélélményt nyújtani globális szinten a bankok, ezért egyre inkább a bankszolgáltatások piacára betörő új versenytársakkal kell megküzdeniük. A már elemzések sokasága által leírt jelenségről most a Capgemini és az Efma tanulmányában olvashatunk. A bankok számára talán az lehet a legijesztőbb, hogy a fiatalok tömegesen pártolnának el tőlük.

A Finextra által idézett, 32 piacot lefedő és 16 ezer retail banki ügyféladatot feldolgozó friss World Retail Banking Report többek között az alábbiakat állapítja meg: stagnál globális szinten a banki ügyfélélmény, eközben vészesen nő azon ügyfelek száma, amelyek azt tervezik, hogy elhagyják a bankjukat, Nyugat-Európát kivéve minden régióban kétszámjegyű azok aránya...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés