Jim Cramer, a CNBC megmondóembere az Alphabet-részvények tartásának fontosságáról beszélt, kiemelve a keresési üzletág és a YouTube eredményeit, valamint a mesterséges intelligencia által támasztott kihívások ellenére fennálló pozitív kilátásokat - írta a Cnbc. .
24 uniós tagállam támogatta, Észtország és Ausztria tartózkodott, és csak Magyarország szavazott ellene annak az új brüsszeli rendeletnek, ami a politikai reklámtevékenység átláthatóságáról és célzott folytatásáról szól – derült ki a tagállamokat tömörítő Tanács oldalán hétfőn közzétett adatokból.
A Google azt tervezi, hogy útjára indítja a sütiket tiltó funkciót a Chrome-ban, és 2024-re azok teljes kivonását tűzi ki célul.
Több mint 10 millióan regisztráltak decemberben az X közösségi médiaplatformra, annak ellenére, hogy egyes nagy hirdetőnek számító ügyfeleik szüneteltették a reklámkampányaikat - számolt be a Reuters.
Az Európai Adatvédelmi Testület (EDPB) szerdán kötelező erejű határozatot fogadott el, amely megtiltja a Meta technológiai nagyvállalatnak, hogy a felhasználók személyes adatait vegye igénybe a célzott hirdetésekhez. A határozatot azt követően hozták meg, hogy a Meta hétfőn közölte: a Facebook és az Instagram közösségi platform európai felhasználói novembertől kezdve előfizetést vásárolhatnak a hálózatok hirdetés nélküli használatára.
Egy Izrael-párti, háborús felvételeket tartalmazó hirdetés jelent meg gyermekeknek szánt mobiljátékokban Európa-szerte, többek között az Angry Birds nevű játékban is.
A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipari vállalkozásokat képviselve egyeztetéseket kezdeményezett a kormánnyal. Az MRSZ azt javasolta, hogy legalább újabb egy évvel, azaz 2025. január 1-jéig hosszabbítsák meg a reklámadó 2024. január 1-jéig tartó felfüggesztését. A Reklámszövetség elnöke, Gulyás János és a miniszterelnök kabinetfőnöke, Rogán Antal között zajló egyeztetések ismét biztatóak, hiszen a kabinet fontolgatja a reklámadó felfüggesztési időszakának kiterjesztését újabb 1 évvel - közölte a Magyar Reklámszövetség.
Elon Musk pénteken közölte, hogy az X közösségi médiaplatform, korábbi nevén a Twitter hamarosan két új prémium előfizetési szintet indít.
Emeli az előfizetési árait a Netflix. A cég arról is beszámolt, hogy sikeres volt a jelszómegosztás elleni fellépése, sikerült új ügyfeleket szereznie. A bejelentések hatására a Netflix részvény árfolyama közel 10%-ot emelkedett.
A Google beleegyezett, hogy 155 millió dollárt fizet, hogy rendezze a kaliforniai és magán felperesi vádakat, amelyek szerint a technológiai óriás félrevezette a fogyasztókat a helymeghatározási gyakorlatáról, és hozzájárulás nélkül használta fel az adataikat. Az Alphabet leányát azzal vádolták, hogy megtévesztette a felhasználókat, és elhitette velük, hogy ők rendelkeznek a személyes adataik felett, sőt, még azután is folytatta az egyének profilozását célzott reklámozás céljából, hogy azok lemondtak a "helymeghatározási előzményekről" - írja a Reuters.
A Facebook anyavállalata azt tervezi, hogy bevezeti az Európai Unióban a közösségi oldal és az Instagram fizetős felületét, melyért cserébe nem látnának reklámot a felhasználók – írja a Reuters a New York Times forrásai szerint.
"Ismét visszaéltek a nevemmel és a képmásommal az internetes felületeken" - írja Karikó Katalin professzor a lapunkhoz eljuttatott közleményben.
Miközben több helyről is eltávolítja a hivatkozásokat a YouTube augusztus végétől, bevezet egy olyan új gombot, amelynek használata a platform szerint biztonságosabb lesz az eddigi megoldásokhoz képest – számolt be róla a hvg.hu.
Ismét keresik az év legjobb márkamenedzsereit: a Signature 40 kezdeményezés a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen döntéshozói szint alatt dolgozó operatív szakembereket díjazza. A hiánypótló ranglistára kizárólag ajánlás útján lehet nevezni, eddig több mint 520 ajánlás érkezett be. Ráadásul idén még több tematikus listán indulhatnak a szakemberek. Az ajánlási időszak augusztus 23-ig tart, a jelöltek pedig augusztus 27-ig nevezhetnek. A lista médiatámogatója a Portfolio.
A Magyar Lapkiadók Egyesületének kezdeményezésére nullára csökkentené a napilapok áfáját az Országgyűlés törvényalkotási bizottsága – írja a hvg.hu. Korlátoznák eközben a köztéri reklámokat, nyilvántartásba véve a reklámhordozókat.
Az ausztrál parlament egyik bizottsága az online szerencsejáték-hirdetések fokozatos megszüntetését javasolta, hogy legalább kis mértékben fékezze az utóbbi időben sok helyen elterjedt, rengeteg esetben függőséget okozó sportfogadásokat.
A rezsicsökkentési rendszer védelme lehetett az egyik fő ok.
Az Antenna Hungáriából az infrastruktúra és a kereskedelmi egységek is leválnak.
Most a kis kapitalizációjú papírok ideje jön?
Tévhit, hogy az átlagnál jobban melegszenek és sötétek?
Egyebek mellett erről szólt a Hype legújabb adása.