Előfizetői tartalom

Magyar autópiac: csak a dízelt viszik

Portfolio
A dízelautók értékesítésének több mint 40%-os bővülése ellenére Magyarországon az autóárak és az értékesítési adatok is stagnáltak az utóbbi egy évben. Bár a továbbra is igen népszerű egyterűek (MPV - Multi Purpose Vehicle) és sportos terepjárók (SUV - sports utility vehicle) erős forgalmának köszönhetően az európai autóipar növekedése töretlen volt, az éles verseny e két piaci szegmensben is negatívan hatott a gyártók árbevételére - derül ki a PricewaterhouseCoopers és a eurocarprice.com legutóbbi negyedéves jelentéséből.

Visszaeső hagyományos autók. Mivel a "hagyományos" autók forgalma minden piaci szegmensben visszaesett, az 1,8%-os piaci növekedés csak az egyterűek (+22%) és a sportos terepjárók (+15%) elmúlt 12 hónap során tapasztalt népszerűségének eredménye. A PricewaterhouseCoopers felméréséből kiderül, hogy e két sikerkategóriában az átlagos árnövekedés 2,1%-os volt, míg az európai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés