Előfizetői tartalom

Gerendai: a napijegyeseken múlik minden

Portfolio
Csoportos diákkedvezmény, félárú napijegy, nagyobb reklámkampány - a szervezők ezekkel az akciókkal igyekeztek fenntartani az érdeklődést a Sziget Fesztivál iránt. Gerendai Károly, a Sziget Kulturális Iroda vezetője az InfoRádió Aréna című műsorában azt mondta, néhány százalékkal több jegyet adtak el elővételben, mint tavaly.

Nem érezteti hatását a gazdasági válság az idei Sziget fesztiválon. Az InfoRádió Aréna című műsorában a Sziget Kulturális Iroda vezetője elmondta: bár arra számítottak, hogy visszaesik a jegyeladás, nemhogy csökkent, de nőtt a hetijegyek iránti kereslet. Időarányosan úgy tűnik, az előző évekhez hasonlóan alakulnak a jegyeladások - mondta Gerendai Károly, hozzátéve...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés