Előfizetői tartalom

Hanyatlik a magyar reklámpiac a válságban

Portfolio
7%-kal csökkentek az év első felében a reklámköltések Magyarországon, a három legnagyobb hirdetőnek az Unilever Magyarország Kft., a T-Mobile és a Vodafone számított a TNS Media Intelligence adatai szerint.

A rádió esetén jelentős, mintegy 20%-os visszaesést lehetett tapasztalni a reklámköltésben, a nyomtatott sajtóban pedig a napilapokat érintette a legérzékenyebben a recesszió, hiszen a pénzintézeti és az autószektor erőteljesen visszafogta a költekezést - írja a Napi Gazdaság. A magazinok esetén valamivel kedvezőbb a helyzet, hiszen a médiatípus fontos hirdetőjének számító...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés