Előfizetői tartalom

Klikkelj! - Robbanásszerűen nő az internetes reklámpiac

Portfolio
Közel 6 százalékkal bővült a hazai reklámpiac 2006-ban, erről árulkodnak a Magyar Reklámszövetség nettó reklámköltéseket bemutató statisztikái. A legfrissebb adatok szerint a piac növekedését a hagyományosan nagy szeletet kisajátító televízió és sajtó helyett a kiemelkedő ütemben növekvő internetes és köztéri reklámok hajtják, miközben a rádió továbbra is teret veszít a reklámköltésekért folytatott versenyben.

A hazai nettó reklámköltések, tehát az ügynökségi jutalékok nélkül számított reklámkiadások mintegy 176.3 milliárd forintot tettek ki 2006-ban - derül ki az MRSZ legfrissebb becsléseiből. A piac 5.82 százalékos növekedése tehát jól illeszkedik a megelőző évek emelkedő trendjébe, habár némileg elmarad a 2000 óta számított 7.9 százalékos éves átlagos növekedéstől.A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés