Előfizetői tartalom

Túllőtt a célon az RTL...

Portfolio
A csaknem döntetlen hétfő után a hétvégét egyértelműen megnyerte a TV2 a 18-49 évesek körében mért főműsoridei közönségarány tekintetében. Heti átlagban az RTL Klub 3 százalékponttal fölülmúlta vetélytársát. A hirdetői célcsoport körében összeállított toplistát az RTL vezeti, a teljes lakosság körében azonban hajszállal Gundel győzött. A választási műsorok küzdelmében alulmaradt a sztárokat felvonultató RTL-es produkció, a többség inkább a Bárdos családra szavazott. Lássuk, mi történt az elmúlt héten a hazai tévés piacon!

Fókuszban a politika. Hétfőn Győzike nem talált legyőzőre, 1.8 milliós nézőszáma azonban nem kvalifikálta a listák élére, a trón így egy hét után ismét elveszett. A Cadillac drive-ról a többség inkább Frei még tartó műsorára kapcsolt, mely a 18-49-es korcsoportban 33.9%-os közönségarányt ért el. Az Áll az alku és a Barátok közt vetélkedését - szokás szerint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés